willemijn-in-india.reismee.nl

Wat nou laptop stuk?

Ik heb tussen de lange dagen door momenten gevonden om mijn blog te schrijven in een word-bestand. Helaas heeft mijn laptop het vandaag begeven. Gisteren wilde hij al niets meer doen maar toen was de batterij volledig plat, 20 minuten later was die bijna volledig vol. Dat is ongewoon voor mijn laptop maar ik was blij want hij deed zijn ding! Vandaag had iemand mijn laptop nodig en deed hij simpelweg niets. Ik had geen tijd om hier bij stil te staan want we moesten naar stage en dit waren voor mij zorgen voor later. Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar hij doet niets meer. Vanuit het IIMC hebben ze iemand gebeld om naar de laptop te komen kijken. De persoon in kwestie zei dat hij er in de late namiddag zou zijn, even later vertelde hij dat dit niet zou lukken. Normaal gesproken komt er morgen iemand kijken naar mijn laptop. Van daaruit kunnen we bekijken of hij gemaakt kan worden en of het de kosten waard zijn. Gelukkig zit ik in een huis vol behulpzame mensen waarvan ik de laptop van mag lenen.

Het is een luxe probleem dat mijn laptop niet werkt. Ik zou er enorm blij mee zijn als mijn laptop gemaakt kan worden, maar als dit niet gaat. . . Er zijn belangrijkere dingen in de wereld, dit is vervangbaar. Natuurlijk is het vervelend dat ik niet aan alle bestanden kan die ik nodig heb voor school en dat ik niet aan mijn foto's kan geraken. Ik draag de belangrijkste herinneringen mee in mijn hart en die hebben meer kleur dan alle foto's bijeen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!