willemijn-in-india.reismee.nl

Darjeeling, vervolg!

We zijn een tracking gaan doen in de Himalaya en hadden onze lunch in het buurland Nepal! We deden een klim van ongeveer 6km en op de heenweg begon het te sneeuwen. Naarmate we hoger in de bergen kwamen begon het te hagelen. Onze gids zei dat we een beer tegen konden komen of zelfs een luipaar. Het meest wilde dat we zagen waren koeien en paarden. Natuurlijk dacht ik bij het zien van de rug van een koe dat het om een wilde beer was. Natuurlijk gleed ik vlak voordat we Nepal binnen kwamen er onderuit. Je hebt van die mensen die in de boter vallen met hun gat en je hebt mensen zoals mij die met hun gaat in de modder vallen! Het was aan het onweren en het begon gigantisch hard te sneeuwen. Gelukkig zaten we binnen en konden we wachten tot het weer beter zou worden. Er was geen verwarming dus van onszelf opwarmen was geen sprake! Ondertussen zaten we in de bergen in een sneeuwstorm. We besloten samen met onze gids nog even te wachten vooraleer we terug de bergen in zouden trekken.

Uiteindelijk zijn we naar buiten gegaan want we moesten toch beneden geraken. Het was spekglad dus ging ik ook op de terugweg even er onderuit. Op de heenweg viel ik achterover in de modder en op terugweg voorover op de stenen. Dat was nogal pijnlijk als je het mij vraagt. Uiteindelijk heeft een meisje geregeld dat we naar beneden konden met een truck. Het was een hobbelige rit maar alles beter dan wandelen in de storm.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!