willemijn-in-india.reismee.nl

Shop till you drop!

Maandag hadden Laura en ik een afspraak met onze stagebegeleider. Deze zal ons vanuit België begeleiden en komt ook een aantal dagen naar India. We bespraken nog eens belangrijke dingen voor onze stage, konden vragen stellen en kregen nog een aantal extra documenten mee!

Namiddag zijn Laura en ik ergens gaan eten, om ons voor te bereiden op het grove geschut, shoppen! We hebben eerst onze documenten overlopen, om vervolgens haast achterover te vallen van wat onze dagelijkse lunch zal gaan kosten. Voor die prijzen kun je in de Westerse landen nergens eten. Vervolgens zijn we verschillende winkels afgestruind, om een garderobe voor India samen te stellen. Trouw aan mijn Nederlandse roots heb ik uiteraard, een hele hoop voor een prikkie bijeen gegraaid! Mijn bruisend enthousiasme hield aan, tot ik bij mijn fiets aankwam in Maaseik. Ik was vergeten dat ik bepakt en bezakt naar huis moest, ongeveer 30 minuten fietsen!

Dinsdag heb ik enkele vaccinaties gehad, wat mij ook dichter bij India brengt. Na afloop kwam ik met een leuk tasje van de GGD buiten, de inhoud was niet erg spannend maar wel noodzakelijk.

Liefs, Willemijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!